Norge var underbart. =)

Hur kan det vara så svårt att uppskatta vad man har? Oftast förstår man det när det redan är försent.

Efter att bara varit iväg 4 månader, har jag förstått hur bra Sverige är, eller hela Skandinavien. 

Små självklara enkla saker hemma, är inte alls lika självklart här nere i Grekland.


När jag fick reda på att jag skulle ha nattstop i Norge en natt blev jag överlycklig. (även om det bara va en natt).

Ingen av de andra i Crewn förstod varför jag var så glad. Dock var ju inte vädret det bästa, men det gjorde inget. Ingen har väl dött av lite regn. =)

Sängen på hotellet var grym, frukosten helt underbar och man förstod vad alla runt om en sa m.m.

(Man fick dessutom spola ner toalettpappret i toan, hur lyxigt är det??)


Inte för att jag borde klaga på Grekland, det känns ju som jag är på semester fast jag jobbar heltid. Men hemma är ju alltid bäst, och hemma kommer alltid vara lilla Karlshamn. =)


Hoppas på att snart kunna komma hem på besök, men grekerna är ju långsamma, med allt.


Sverige i mitt hjärta, haha.



Dagens tumme upp:

•          Det vackara vädret

•          Till min och Marlénes nya roomie.

•          Bara tre veckor till lön.


Dagens tumme ner:

•          Flyger till Italien idag!

•          Inget party i helgen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Frågestund i min blogg! :) Fråga det du vill. Som andra inte redan har frågat.

Kram.

2008-07-05 @ 10:51:55
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0