Nytt jobb som flygvärdinna, heja mig.


Hur underbart får det bli? Är så glad, ska snart få ut och flyga igen. Ska bara gå några dagars kurs på de nya flygplanen först. =)

Det kommer bli stor skillnad att flyga i Sverige och endast inrikes mot charter på Kreta. Både på gott och ont. Det bästa kommer bli att jobba med Svenskar, alltid förstå vad alla säger.

 

Kommer bo borta massa upp i Norrland med de nya jobbet. Det kommer bli grymt, jag har aldrig varit så långt norr upp och nu ska jag upp till Gällivare, Arvidsjaur, Vilhelmina m.m, spännande. Massa snö och jättekallt. J

 

Bästa kommer bli nattstopen i Vilhelmina, eftersom frugan flyttade dit efter Grektiden. Hon jobbar med på samma jobb som jag. Heja oss….

 

FLYGA FLYGA FLYGA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0