Dagen före dagen...



Dagen före dagen vadå???  I morgon måndag den 31/3 - 08 händer det massa saker. =)

  1. Marléne fyller år.
  2. Sanna kommer hit. YAY
  3. Vi skriver vårt teoretiska prov.
  4. Jag får paket från Sverige.
  5. Party all night long.

Så var det nog inte mer, men det räcker. Kommer bli bästa dagen här nere hittills hoppas jag. Lite nervös för provet, men jag tror jag kan det mesta. Det är bara att ta det lugnt och läsa alla frågor ordentligt.


Helgen har varit bra. Fredagen blev ju dock som vanligt inte lika lugn som vi väntat oss. Efter några glas vin nere i baren övertalade dom (som jobbar där nere) oss att följa med ut. Bara det att dom hade ju inte druckit massa innan vi gick ut. Vi beställde in massa vin och som sagt blev det lite mycket. När klockan var typ 2 och vi skulle gå in på ett disco fick jag gå hem i stället! Haha. Marléne gick in i alla fall. Kvällen vatt rolig i alla fall så länge det varade.


I går gick nästan hela dagen åt att vara bakis. Solade och pluggade lite bara. På kvällen hängde vi nere i bar/restaurangen som vanligt.


Och idag har vi varit hemma hos Sofia i klassen, hennes mamma är från Sverige och pappan från Cypern. Vi fick god hemlagad Svensk mat. Så gott, jag saknar mammas mat så mycket. Börjar bli riktigt less på all utemat!!!!


Helgen har knappt bjudit på någon sol, så tråkigt när man är ledig. Det syns inte på mig att jag varit här nere i 3 veckor, inte det minsta. Men det är lugnt, ska ju inte åka hem än direkt.


Så nu måste jag gå tillbaks till mina studier..... och önska mig nu lycka till i morgon, håll tummarna för mig och Marléne.


Dagens tumme upp:

-          Världens bästa SunHall, älskar detta stället. ♥

-          Goda Svenska maten idag.

-          Sanna kommer i morgon.....:)


Dagens tumme ner:

-          Provet vi ska skriva i morgon

-          Att det inte varit sol väder i helgen.

-          Att vi ställde fram klockorna, missade en hel värdefull timme! Typiskt.


Kommentarer
Postat av: Helena Nilsson

Jag klarade provet!!! YAY. Bäst är jag

2008-04-01 @ 19:35:44
URL: http://www.happystar.blogg.se
Postat av: Emmy

GRATTIS GUMMAN !! HURRA HURRA FÖR ATT DU ÄR SÅ BRA !!! Gud så roligt att provet gick bra ! Miss u sötis !!
Puss puss

2008-04-02 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0