Talked to The Man!!!

Idag var det dags att ringa han! 
Har skjutit på de bra länge, i väntan på att han kanske skulle ringa mig i stället. 
Samtal 1:
The Man: Hallå
Jag: Hi It´s Helena Nilsson
The man: "I`m in the middle of a meating, can u call back later?
Jag: Ok
KLICK!!!

Samtal 2:
The Man: Hallå
Jag: Hi It´s Helena again. 
The Man: What is so important Helena, why are you calling me???
Jag: "förklarade vad jag ville"
The Man: I call you later....
KLICK!!!

Efter det trodde jag inte att han skulle ringa upp....

Samtal 3, efter många timmar:
Detta samtalet är för långt för att citera, men jag fick fram vad jag ville.    
Och svaret blev JA. hihi

Jag har alltså möjlighet att åka tillbaka till Grekland och jobba som flygvärdinna en säsong till om jag vill. Nu när jag fått veta att jag får komma tillbaka känns det inte alls lika lockande och roligt.
Det blir ju inte samma sak igen, har disskuterat saken både länge och ingående med min Grek fru.
Vi skulle aldrig åka tillbaka utan varandra!!!
Men nu vet vi i alla fall att möjligheten finns där, men han ville veta innan den 16/3.

Som man säger: Been there, done that!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0