Blir så trött asså...

Jag undrar verkligen varför vissa människor är så otrevliga? Det är klart att alla kan ha dåliga dagar, men hallå Shape up. Vad vinner man på att gå runt och sura, vara otrevlig och bitter? NADA.... Att inte folk fattar de.
De människor som är så sjukt otrevliga får ju söka sig till jobb där de inte har med andra att göra. Typ städa kontor på nätterna, packa varor på ett lager eller något annat osocilat yrke.

Råkade precis ut för en riktig "bitterfitta" (ursäkta uttrycket) på City akutens telefonväxel. Eftersom inte mina mediciner har hjälp ett dyfft ville jag ha något annat utskrivet, vilket tydligen var helt omöjligt. Jag bara, kan jag få prata med läkarn jag var hos. Hon bara neee de kan du inte, han är inte här. Du får komma tillbaka och göra ett nytt besök hos en annan läkare.
Jag bara ska jag betala 300 kr igen när jag redan varit hos er? Ja eller får du väl gå någon annan stans!!!

Trött man blir. 
Kan inte alla bara försöka vara lite trevliga och hjälpsamma??? 
Vad mycket enklare och roligare allt skulle bli då!

PS: Ett smile kostar inget.....

Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

Fin blogg! Har du bloglovin ? Kram ♥

2009-02-26 @ 14:32:03
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: A -*

(Y)

2009-02-26 @ 14:50:59
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack så mycket! :-)



ååh, förstår precis hur du menar!

gruvarbetare är ett annat yrke för tanten i telefonväxeln...

2009-02-26 @ 16:07:26
URL: http://matildasalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0