Dags att börja skriva?!?

Ja det kanske börja bli dags att skriva lite, berätta vad som händer!
Men vad ska jag skrvia da? Hur bra allt går, hur mycket jag jobbar, hur underbart det var i Thailand, mina nya planer för nästa resa???
Ja det får la bli ngt sånt.....

Nu har jag precis ätit frulle, befinner mig på Frösön i Östersund, mycket najs.
Ska bege mig iväg till flygplatsen om 21 minuter för att jobba.
Idag ska jag flyga till Norge, en sväng till Sthlm och sen hit igen. Ganska soft!
I kväll ska jag fortsätta kämpa mig igenom Avatar. Har gett den 2 fesök redan, somnade efter ca 15 minuter när jag såg den på bio!!! Och igår såg jag kanske 1 h innan sömnen slog till!
I kväll, då gäller de! :)

I morgon ska vi åka bräda i Åre, jippi vad kul de ska bli!!!

Dags att göra mig snygg, Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0