back home

Hemma i kylan igen efter 3 underbara veckor i Thailand.
Ser redan fram emot nästa resa, hoppas att kunna boka snart.

Kajsa kom och mötte oss på flygplatsen, toppen att få skjuts hem. packningen vägde lite mer på hem vägen om man säger så.
Det första jag gjorde var att packa upp allt, sorter och fixa. Sen var det bara att packa en ny väska. 3 veckor i Östersund står på jobbschemat. Jag är givetvis ledig på helgen så jag kan åka till sthlm, men det verkar ju ltie onödigt. Vill flänga runt så lite som möjligt, dessutom trivs jag ju toppen i Östersund. Efter veckorna i Östersund är det 6 dagar i Arvidsjaur.
18 nattstop på en månad?
Vad hände där???
De glassiga dagarna som flygvärdinna är över, nu får även jag knega. Haha.

Återkommer med info, bilder och massa annat smaskigt om Thilands resan ;)

Dags att städa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0