Värdelösa säljare.


Är galet trött på telefon säljare. Spelar ingen som helst roll vad de vill eller vad de säljer.
Det värsta är dem som är dåligt pålästa, de som inte ens vad de snackar om.
En säljare från telenor ringde mig idag och ville sänka min månads avgift från 599 till 499, alltså jag har fast pris.
Då säger jag: men jag betalar redan 499, han bara jaha. Ok, men jag kan sänka din minut kostnad då.
Jaba: Men varför då? Jag har ju fast pris, kan snacka hur mycket jag vill?

Han sa bara, det har du rätt i!!!
Å fan vilket geni!

Stackars kille. Noll koll.

PS: Snälla alla telefonförsäljare, jag förstår att ni tycker era jobb är helt enormt tråkiga och värdelösa, men de är ändå era jobb. Gå in för de, läs på och ge järnet när ni ringer runt och tracka folk.
Blir säkert både roligare och lättare att lura på folk vad det nu är ni säljer.
Lycka till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0