Poppis eller POPPIS???

Igår var jag och Nanna Panna ute och käkade på Vapiano.
Supertrevligt, gillar verkligen de stället.
När jag skulle beställa pizza, så stirrar pizzakillen på mig och frågar mig hur gamal jag är.
Därefter frågar han mig om jag är gift, sedan om jag är singel etc....
Tillslut berättar han att både han och hans kompis är singlar och att han vill gå på date med mig. Jag sa till han att göra min pizza extra god, och seriöst den var fucking delicious!!!

Efter Vapiano gick vi vidare till en liten bar i Gamla stan.
Bar killen där bad om min legitimation när jag skulle beställa, jag sa till han att jag inte vill visa den och bad Marléne beställa.
Han sa då att han måste se min legitimation i alla fall.
Jag sa till han att han enbart skulle kolla på den för att de vad jag heter m.m. Då bara blinkar han med ena ögat och sa att han känner igen mig!?!
Hallooo... Vad är det med folk?

Tack Walle Balle för en super trevlig kväll. :)


Nanni Panni och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0