Ja men Grattis då!

Glad för ett x:s skull???
Humm, nee inte min starka sida direkt.
Vad ska man vara glad för lixom, ja men kul för dig att du skaffat unge med en slampa!!!
Dessutom bruden du låg med när vi var ihop, jättekul.
Hoppas ni är lyckliga i alla era dagar.
Men ska jag vara riktigt ärlig är jag evigt tacksam till att bruden mitt X var otrogen med. Annars hade det varit jag som satt nere i Bräkne-Hoby med en unge. Säkert både utan jobb och utbilldning.
Och hur kul hade de varit?
Fett osoft!
Så ja men grattis då Mr Lundgren.
Jag är inte glad för din skull, men jag hoppas att ni är friska och har det bra ändå!

PS: Tjitt vad du gått upp i vikt, såg sjukt fet ut på webbis bilden i tidningen, hihi.
Vad var det jag sa, du måste passa dig!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, you go girl! (:

2010-01-12 @ 21:10:34
URL: http://ulrikaforsten.blogg.se/
Postat av: EvaEmma

Du är så skön =)

2010-01-13 @ 01:12:49
URL: http://www.evaemma.se
Postat av: E

Nej, för fan, glad för sina ex behöver man verkligen inte vara. Speciellt inte om de fått barn. Då är snarare en sorgekrans på sin plats.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0