Hur var året 2009?

Sitter och tänker mig tillbaka på vad som hänt under 2009.
Lika mycket som vanligt, 2009 har gått lika fort som alla andra år.
Tänkte dela med mig av lite speciella momenats från the past:
Klicka på inläggen för att läsa dem bara:

Februari: 80 tal gym fest i Nacka, vilken grym fest!
Blades of Glory i kungsträdgården, massa skrdiskoåkning.

Vickan och Daniel förlovade sig, självklart kollade jag på presskonferansen.
Bagge   ♥  Whalgren, jag avslöjade dem! HaHa


Mars: Flyga, älskar mitt jobb.
Weekend i Vilhelmina, hälsade på Wallemo.

Dumpa han, du är värd bättre! Sträckläst boken.
Pulka åkning, såååå kul.
1 år med Nanna panna, love u.
Sverige - Grekland, stannade i Sthlm.     
Firat Marlénes födelsedag i Västerås.

Träffade Danny, my big love.

April
: Mannen i mina drömmar, Sakis Rouvas.
Fick nycklarna till min lägenhet, underbart.
Ko- släpp i Bräkne Hoby, big happening.

Jag, Moa och Jimmy klädde ut oss och påskade.
Samma visa varje gång, jobb på scandic malmen.
Köpte en nässköljare.
Flög till Blåkulla.

Maj: Höll på att få renstek till middag.
Att köpa en TV, inte så lätt kan jag tala om.
Lekte frisör, gjorde Idas hår fint till en bal på slottet.

Lycklig över min nya fina lägenhet.
Blev Kabinchef, yay.
Storasyster och Moa kom och hälsade på.

Juni: Moa fyller 2 år.
karlshamn på besök, var ute och seglade.
STCC mässa i GBG, jagade prinsen. :)  

Juli: Bokade resa till Grekland.  
Upptäcksfärd med Josse i Sthlm.
Galna drömmar.
Sthlm bas party, vilken rolig kväll.
Tränade stenhårt i skidbackarna i norr. 

Augusti: Köpte en super söt klänning till min hund.
Pridefestivalen med Josse, hihi.  
Sol, bad med mina vänner.

Madde och Jonas förlovade sig.
Sprang Midnattsloppet, wiiihoo, jag klarade de.
MIN 25 års FEST! Tack alla för den oförglömliga kväll.     

September: Var på Kreta, hälsade på Walle och gänget.
Köpte Nintendo Wiii, så kul.

Oktober:  BLEV FASTER, till lilla solstrålen Oscar.
Mamma hälsade på mig i Sthlm, såg musikalen Hairspary.
Första snön....kaaaaalt
Blev sambo med Sandy, :)
Min kusin blev pappa till lilla Alma.
Marabou kom ut med 3 nya choklader, mumms.

November: Blev moster till söta lilla Sixten.
Bokat resa till Thailand, wiiihoo, me and Sandy.
Blev Tradera beroende....
Sexy me.... ratch sa de bara.
Takida på Hovet. Fucking good.
Julpimpade mitt lilla hem. :)
Pepparkakshus nr 1 och julbak med Sandy.

December: Backstreet Boys på hovet med Sanna och Sammy.
Pepparkakhus bak Nr 2, med Ricky. Villa Villeknulla.
Virka, virka virka....:)
ÅRE för första gången. Super mysigt.
Tradera träkset, vad köpte jag?
Julafton hemma med familjen i Karlshamn.
Happy New Year, Sandy och Ricky.

Ett år fullt av happenings. Massa bra saker hände under 2009, blev moster, faster, Sanna flyttade upp till mig, fick fast jobb, härlig semester i Grekland, fick min lägenhet och massa annat roligt.
Men också mycket tråkigt, har aldrig upplevt ett år med så mycket jobbiga saker.
Allt har jag tagit mig igenom och verkligen lagt bakom mig, som sagt det sägs att man blir stark av de.
Så nu är jag super stark och redo för 2010, har en riktigt bra feeling för detta året.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0