Fylle-kajer försvinn!!!


Full garderob                                            Tom garderob.

Åååå suck säger jag bara.
Vad trött man blir på fulla patetiska människor.
Jag vet att jag själv varit en hundra gånger, men jag var det i alla fall inte idag.

I kväll har jag jobbat på Scandic Malmen, i garderoben.
Gör det ibland när det är kris där och jag har tid över.
Det var Singel Mingel, Shake my world där, 350 singlar + Electric boys som spelade.
Ni kan ju bara tänka er vad detta innebar.
Massa att göra.
Det var så fullt i gardeoben att galjerna tog slut och jag fick stå på en stege för att nå dem.
Så jobbigt.
Och alla dessa komentarer:
-Vad gör en så snygg tjej som du i garderoben?
-Vad läser du?
-Blir inte din kille svartsjuk när du står här?
Den ena vitsen efter den andra och man hör knappt vad de säger?
Bla Bla Bla, den ena tråkigare än den andre.

Nu ska jag inte vara för negativ, förlåt, är bara lite väl trött.
Det är ju ett väldigt enkelt jobb, lättförtjänta pengar. :)

Nu ska jag SOVA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0