Dagens Horoskop. Jungfrun.

  Tur
En dag med få mörka inslag. Lyckosamt spel väntar.
  Hälsa
Du känner dig just nu positiv till det mesta. Kanske är du mer energisk än vad din fysik riktigt orkar med.
  Ekonomi
Ett positivt överraskande besked gällande din ekonomi kan komma under dagen. Det kan vara passande och välbehövligt. Då kan du ta det lugnt.
  Arbete
Många uppgifter kan få dagen att kännas stressig till en början. Uppgifterna klaras dock lätt av och dagen visar sig inte bli mer arbetsam än vanligt.
  Kärlek
Du kan komma att möta en person idag som känns helt rätt för dig. Ni trivs bra tillsammans och det kan bli en fortsättning.
  Relationer
En känsla av ensamhet kan tynga dig under de sena timmarna idag. Kanske är det en gammal vän du saknar.

Jaha, hur ska vi tolka detta???
Kan bli mycket spännande. Vad är det för person jag ska möta idag som är helt rätt för mig? Och vem är det jag kommer sakna?
Bästa jag kilar ut och köper en lott....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0