Att fördriva tiden på borta plan.

Befinner mig i Örebro, 5 dagar, pga jobb.
Så vad gör man när ens jobbdagar redan slutar kl 12 på f.m?
Jo man kan träna, shoppa (ica maxi är min favvo, då behöver jag inte ens gå ut), sitta vid datan, kolla tv, prata i telefon och skaffa en hobby (typ virka).

Detta är mina favvo sysselsättningar.
Men just nu är jag lite bitter, skulle precis börja virka och plockar fram alla mina nystan m.m. Inser då att jag glömt virknålen, hur ska man då kunna virka?
Fuck, de går ju inte!!!
Typiskt, typiskt och åter typiskt.

Bäst jag pratar lite mer mobil, måste hålla samma nivå som förra månaden.
4800 kr pratade jag för!!!!
Helt jävla sinnesjukt ju.
Tur att man har fast kostnad så det hela kostade mig ändå bara 500 kr. :)

Har ni tråkigt kan ni ju ringa mig! Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0