Skrajis...

I natt när jag vaknar var jag så skraj, vilka konstiga och sjuka drömar jag får ihop nu för tiden. Jag bestämde mig för att det första jag skulle göra när jag vaknade var att ringa hyresvärden och be om ett extra lås + att bomma igen mina fönster!!!!
Nu när jag väl är vaken och jag glömt drömarna känner jag mig bara löjlig, hihi!
Men riktigt lskigt när man vaknar med andan i halsen och känner sig sjukt iaktagen!?!?
Eller när man återigen drömmer att man är en mördare och ska hamna i finkan!?!?
Undra vad det hela betyder? Kan du tyda drömmar?
Jag ska nog gå till bibblan och hyra ett dröm lexikon idag, om jag inte ska rycka ut och jobba förstås.
Hej svejs så länge. Dags för power walk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0