Livet.

 

Till alla som inte skriver dagbok: Ni ska veta hur roligt det är att läsa vad man gjorde, hur man hade det m.m. för flera år sedan.

Läste precis vad jag skrev i sep 2007. Bodde i Göteborg och jobbade på Liseberg och i en sportbutik då. Så annorlunda allt är. När man läser de kan man riktigt komma ihåg allt som hänt och hur man hade det då. Jätte intressant.

Trodde aldrig då att jag 2 år senare skulle bo i Stockholm och jobba som flygvärdinna. Vet dock inte riktigt vad jag trodde att jag skulle befinna mig i livet, men förmodligen att jag skulle vara kvar i Göteborg, kanske jobba i en butik, på ett spa eller plugga vidare?

 

För 3 år sedan idag tog jag min Massagterapuet examen.

 

För 2 år sedan idag jobbade jag på Liseberg, på Lisas presentbod tillmans med Malin. Jag skriver att vi hade en jätterolig dag på jobbet. Efter jobbet gick vi till Chez där vi mötte upp massa shopping vänner och Kev så klart! J Skriver även att jag var super glad! Kul.

 

För 1 år sedan bodde jag på Kreta. Hade flygning till England, vilket tydligen gick väldigt bra. Jobbade med min favorit kabin chef. På kvällen var jag och Marléne på Verykoko.

 

Intressant va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0