Åååå så Romantiskt.

Pratade för några dagar sedan med min kära vän Walle som bor på Kreta, där hon jobbar som flygvärdinna. Hon berättade något så romantiskt så jag nästan smälte…..

När hon förra veckan flög till Sverige fick hon ett meddelande att hon skulle gå in på terminalen efter passagerarna gått av, vilket hon gör.

Och där väntade hennes kille. Hur gulligt var de?

Han har kört hela den vägen bara för att få träffa henne i typ 10 minuter!

Tyckte det var super gulligt av han.

 

PS: Det hade inte gjort något om någon hade gjort så när jag har turn arounds! Haha

 

PSS: Lyllo dig Walle. (du är värd de bästa).

 

PSSS: Skynda dig hem för jag saknar dig också massa!!!


Kommentarer
Postat av: Walle

=) snacka om forvanad!

2009-09-29 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0