Ringklocka!

Nu har jag cyklat runt med pytte lite luft i däcken i ca 3 vecker, jättetungt!
Jag tycker att det är jobbigt att cykla redan som de är.
Härr om dagen köpte jag en cykelpump för att åtgärda problemet, men de gick inte så bra. Fattade inte riktigt hur pumpen funkade, den passade lixom inte?!?!? :/
Så idag gick jag in till en cykelhandlare och frågade om han kunde hjälpa mig pumpa den, vilket han givetvis gjorde. Eftersom jag blev så glad att jag äntligen hade luft i däcken tänkte jag att jag måste handla något i butiken. Jag tog det som låg närmast till hands, en ringklocka! Fick den även installerad, mycket fint av han!

Nu ska jag plinga på varenda kotte som går/ kör fel i trafiken, se upp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0