Ny utmaning!

Fick precis mitt Nov schema.
Min första tanke var det är verkligen något fel, helt nya destinationer som jag inte alls flyger till.
Ringde därefter upp kontoret och fick bekräftat att det stämde och jag ska börja flyga en ny flygplanstyp, nämligen SAAB340.
Med lite blandade känsler måste jag säga!
Jättekul med nya orter, nya hotell, nya kolleger m.m MEN (och de är med stora bokstäver) man flyger som ensam värdinna!
Alltså man jobbar själv i kabinen, låter jätte ensamt, jag som är såååå sällskapsjuk.
Men det kommer säkert gå super bra, hoppas de i alla fall.

Kolla in vad snyggt ett av våra plan är, SAAB340. Vi flyger Svenska landslaget i skidor med de, därav målades de blå/ gult. Fint va! :)


Ser nu fram emot Conversion kursen för SAAB340.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0