Girls night out! som de kan gå.

Igår var det fotboll och bira för hela slanten. Jag och min kära sambo Sandy tog oss in till Gamla stan och fastnade på ett hak för att kolla matchen. Dock vet vi ju hur det gick så det behöver ju inte nämnas!!! Tyvärr!
Några öl senare stapplar vi upp till stortorget till min favvo restaurang. Där fastnade vi i baren som vanligt, alltid lika trevligt där. Jag och sandy fnittrade mer och mer och ölen fylldes på innan man ens druckit ur den, farligt farligt!
Dock insåg vi vårat eget bästa och gick hem därefter, alltså ingen urgång! Lika bra ibland även om det hade varit roligt. I stället lekte jag guide med sandy genom hela Gamla stan!

PS: Det borde vara alkolås på mobilen..... :/

PPS: Tack för igår Sandy, de va grymt kul!

PPPS: Ibland är jag verkligen sjuk i huvudet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0