Nu ä de nog allt lite synd om mig!

Befinner mig långt långt ifrån Sthlm. I ett landskap fullt av snö, renar och kyla.
Igår mådde jag helt Ok, de var jättekul att flyga vårt "stora" flygplan igen.
Men nu på dagen har influensan slagit till, och på allvar.
Helt svullen hals, ont i öronen, ont i kroppen och känner mig febrig!
Väntar på att jag ska bli hämtad så ska vi flyga ner till Sthlm igen, som tur var så åker jag som passagerare ner. En vän till mig är säker på att det är svinis som slagit till, men jag är ju vaccinerad.
Kan man få svinis ändå?

Jag känner mig i alla fall trött, rädd, hängig, confused.....etc!!!
Hej Då


Kommentarer
Postat av: E.

Krya på dig! Det är nog bara vanlig influensa.

2009-11-24 @ 17:20:43
URL: http://mimmiehund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0