glädje dödare...

Har inte alla hört talas om dusch och tvättmaskin?
Det verkar i alla fall inte bättre.
Svettlana av Sverige stod nämeligen upptryckt i sked bakom mig under nästan hela Takida koncerten.
Thank god att jag slapp henne under de 2 förbanden, hade nog inte överlevt annars!
Kort, rakad, kraftig, glasögon, svett osig, kameran i högsta hugg, lök ringar, vad mer behövs sägas?
Rent av en big nörd, står helt j*vla upptryck och trycker sig så hårt mot mig så det känns som att jag ska gå sönder.
Dessutom ska hon ta 100 bilder i minuten vilket gör att hennes arm slår mig i bakhuvudet HELA tiden. Sjukt trött blev jag på henne. Ett tag la hon även sin armhåla över min axel, inte OK! Väck sa jag!
Gav henne ONDA blicken, hon fattade men fortsatte!
Sa till slut till henne, back of bitch!!!! Grrrr.
Honbaa: De ä inte jag?
NeeHee, vem fan är det då? Någon av de andra 8000 el? Vem försöker hon skylla på?

Typiskt en J'vla glädje dödare, koncerten hade varit sjukt mycket bättre utan henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0