Big fucking Silicon Boobs


I natt hade jag stooora bröst!
Mega silicon tuttar som jag stolt visade upp för allt och alla.
Jag var i en simhall och badade toppless, helt galet. :)

Det första jag såg på tv4 nyheterna i morse var att det skulle förbjudas att bada toppless i simhallar.

Vad ska detta betyda?
1: Vad betyder drömmen? Förmodligen att jag vill ha större boobs, vilket jag vill!
2: Ska man tolka drömmen att jag ska våga operera dem?
3: Betyder nyhetsinslaget att jag ändå inte kommer få visa upp dem, så lika bra att låta bli?

Ps: Lite too Big på bilden kanske?

Kommentarer
Postat av: knulla mig i linköping

öööööö kan du knulla mig var bor du har en stor fucking kuk som vill in i din fitta här är mitt mob nummer skicka sms om du vill knulla 0734070502

2011-12-05 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0