:( Vad händer nu då?

Storasyster och lilla Moa har åkt hem nu, efter en riktigt toppen helg.
Massa shopping, skansen, gröna lund, mat, fika m.m.

Nu sitter jag här alldeles ensam på min bakgård och tjurar!
Tjurar för att jag måste plugga och tvätta hela dagen i morgon, för att jag inte har någon kvälls sol, för att mina pengar är slut (får dock nya i morgon), för att jag måste sno grannens internet...... 
A jag säger bara suck! Jobbigt mitt liv är va! Vilka PROBLEM!

Min lek kamrat kommer inte fören klockan 21 dessutom!
Så jag måste fördriva 2 h i min ensamhet.
Det känns riktigt tungt, när man har haft syster och Moa här i 3 dygn. Blir så tomt när de åkt. :(

Nu ska jag inte gnälla mer..... men jag var tvungen.
Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0