Sex på Jobbet?

Läste nyss en super rolig artikel på Aftonbladet! HÄR!

Är det verkligen sant? En av fyra har prasslat med kollegan?
Tjitt vad kul.
Undra vilka som har ihop det på mitt jobb? Är jag verkligen så blåögd?
Jag vet inte en enda!
Har ju knappt koll på vad jag själv håller på med, hur ska man då hinna med att ha koll på alla andra.
Men om det är så att var fjärde haft ihop de med någon skulle de bli väldigt många, hihi.
Vad underbart!!!!
Kör hårt alla!


Det har sina risker att ha romanser med arbetskamraterna.
Men trots det sexas det friskt på jobbet.
En färsk undersökning från RFSU visar att var fjärde svensk vänsterprasslat med en kollega.


PS: Ni måste skvallra till mig när ni har ihop det med kollegerna, så lovar jag inte att göra detsamma, hihi.
Men ha kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0