Hej Mr Grek Presisent

Men hoppsan hejsan, vem kommer där då?
Jo självaste Mr Grek Presidenten, coolt va?!?
Inte nog me de, de käkade på restaurangen där jag jobbar me. Och lyckligt lottad som jag var fick jag trippa omkring och vicka på rumpan och slänga med mitt blonda hår framför alla Greker.
Precis som de gillar.
Och är de någon som vet vad de gillar är de JAG!
Man blev ganska rutinerad efter 7 månader på Kreta!
Allt för dricks vett ni, men lite små snåla var de!!!! Typiskt me!

Hade önskat att jag hade foto bevis på detta! :(
Men Mr viktig petter smet utan att jag fick säga Hej då, fattade NADA när jag insåg detta!

En annan snubbe frågade om jag ville följa med till Berns, hihi. De ä sant, hanbaa när slutar du?
Jag var lite små rädd att han skulle stå och lura rundan hörnet när jag slutade.
Ni vet Greker gör nästan ALLT för en blondin!!!!
Så de kan ha något att skryta om på hemmet... haha.

Nästan gång Mr President kommer ska jag foto, de lovar jag!
Bakläxa till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0