En dag här hemma

Så vad händer här hemma, hemma i Karlshamn.
Först och främst saknar jag min lägenhet, min säng m.m!
Men klart jag njuter av tiden här hemma ändå. Träffa familjen, min lilla vovve och vännerna här hemma.
Idag har jag passat Moa, vi var och lekte med Emmy och hennes syskon barn.
Moa: Coolast i stan!

Efter de grillade familjen, åt TOK mycket!!!
Kollade lite Robinson och annat trevlig.

Sen körde jag och Emmy in till stan för att kolla läget på Harrys, se om det var något drag! Men tyvärr var det inte för livat. Blev bara en öl, roade oss med en torga runda och en börgare i driven på donken i stället, Hihi.

Karlshamn är fett Najs! Kom Hit!!!!
SES!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hahaha... Puss

2009-06-01 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0