Party time för Sandy and Mandy!

Äntligen klar!!!
Värsta beslutsångesten... vad ska jag ha på mig!!!!  uuuuuuu, ibland funkar det itne att göra sig iordning bara. Inget ville som jag. Men så är de ibland...... Sandy är i alla fall lika fin som vanligt. ;)
Vi vet inte riktigt vart vi ska gå i kväll? Vi ska börja på Hirschenkeller i alla fall, min polare jobbar där! Där efter tar vi det som de kommer.

Melodifestivalen!!! Ja vad ska man säga om den? Vann rätt låt? Vet faktiskt inte hur det kommer gå för henne i den stora finalen, men de flesta verkar tro att det kommer bli fiasko. Vi får väl se.....
Självklart höll jag på E.M.D! Men jag tror det hade kunnat gå bra för Alcazar också. Jag gillade även Sofias låt såklart, värsta Grek dängan! Måste skicka den till någon Grek vän och få den översatt!

Neee, dags för Party!!!      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0