Vår i Götet.

Vilken härlig vårdag det har varit. Tydligen den varmaste här i GBG på hela året. Bubuh sa att det berodde på att jag var här, gulligt sagt tycker jag.
Jag trivs så bra här i Göteborg, man vet lixom var allt finns. jag har inte riktigt lärt mig hur sthlm fungerar än.
 Idag har jag gått promenad i solen, shoppat och fikat med en vän.
Vårkläderna som kommit in nu är precis i min stil, hade kunnat handla hur mycket som helst. Men nu är ju inte jag miljonär så jag får lägga lite band på mig, men lite shopping blev det allt och kanske lite till i morgon.
Vad sägs om ett par ljusrosa jeans? Jag tycker själv att det är så coolt......
Men jag såg så tjock ut i den, vilket man inte vill göra fast å andra sidan så är jag ju inte tjockare i dem än några andra kläder!!!
Knäpp man är va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0