Valet är över. SVERIGE - GREKLAND 1-0

Har funderat fram och tillbaka, in och ut, upp och ner i 2 veckors tid nu.
Kändes som att jag i mellanåt skulle spy, kvävas och svimma av beslutsångest!
Hur svårt kan det vara???
Jätte svårt!!! Jag lovar.
Valet stod ju mellan Sverige eller Grekland!!!  Som jag tidigare har tjatat massa om.

Nu är i alla fall det svåra valet över, vilket verkligen känns befriande. Egentligen bestämmde jag mig i torsdags, men jag behövde några dagar så jag verkligen var 100 % och det är jag nu. :)

Det blev SVERIGE!!!!

Säkert många som undrar hur jag kunde välja de, men så blev de!!!
Och nu går det inte att ändra sig även om jag omedvetet vill de.
Jag drömmer så konstiga sjuka drömmar och Grekland och Greker! Typ att jag blir ihop med massa Greker och har värsta gulle förhållanderna. Typ att jag och kille gör ALLt ihop och har lika dana kläder men olika färger m.m.???
Vad kan det betyda?
Att jag innerst inne vill dit kanske!
Typiskt me......


PS: Förlåt till alla som jag tjatat sönder om mitt Grek - Sverige velande! Ni får tjata på mig hur myket ni vill när ni vill.
PSS; Marléne, förlåt!


Kommentarer
Postat av: walle

de e ok=) jag tvingar ju på dig mitt tjat med! kommer du snart? när kommer du? iiiiiiiiiiiiih

2009-03-31 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0