Ute och flygit idag.... I´m lövin it!

Idag har jag varit ute och flygit! Mycket trevligt, flög med en kollega jag inte sett på evigheter.
Flygningen gick jättebra.  


 
Är inte helt säker på vad jag gör för min??? Tror jag försöker se sexig ut, hihi!! (TÖNT)

  

Idag hade jag och min Grek fru Arlanda möte, mycket viktiga beslut skulle fattas. Dock hade min kära fru mer ögon för maten hon snabbt skulle gluffsa i sig! Typiskt, alltid ska man komma i andra hand!
Nåväl, vi är nog ganska ense om hur vi ska göra. Tror jag   
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jahaa.. jag funderar på att söka sommarjobb på liseberg nästa år.. är det bara jobbigt eller är det roligt också? :)

2009-03-24 @ 22:19:05
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0