Tisdags flygning!

Foxy och jag har haft en riktigt najs dag i kabinen. Vi hade mycket tid över för skvaller, väldigt få passagerare! Det brukar vara det på tisdagar, ons och ibland torsdagar. Och idag flög vi bara 2 legg och inga mellanlandningar, super skönt.
Smått besviken över att jag inte lyckas få ett enda visitkort!!!! Men å andra sidan, vem skulle jag fått de av?
Den håriga tjocka Tysken eller rödlätta Irländaren??? Haha, nej tack då är det bättre att vara utan!

Foxy måste alltid spela lite spratt med mig, igår gömde hon mitt Bricanyl! Idag hällde hon salt i mitt vatten, När jag skulle dricka klunkar jag som vanligt. men får ju värsta chocken det smakade ju så weared. Trodde jag tagit fel vatten först innan jag förstod att foxy skojat med mig!!!!
Suck, vad rolig du är!!!

I morgon blir lååååång låååång flygdag! Massa legg!

PS: Bilder kommer snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0