Step Brothers!


Kolla in dessa två töntar i mitten, hihi.

På söndagar är allt tillåtet, varje dag har sin bortförklaring. Dagens bortförklaring är bakis, trött, Sandy åkt hem och jag är lite deppig.
Köpte massa godis, läsk och hade natchos sen igår.

Lassade upp en tallrik med Natchos och slog på min hyrda film, Step Brother. Tydligen inte bara jag och min kära Bubuh som gillar Natchos, Brennan ockå. Brennan är en av de 2 huvudpersonerna i filmen. Filmen börjar med att Brennan frossar i sig mängder med Natchos! Kände direkt att denna filmen skulle passa mig... hihi.
Brennan och Dale är två medelålders killar som fortfarande bor hemma hos deras föräldrar och blir måttligt bortskämda.
Deras vardag sätts på prov då deras föräldrar gifter sig och de tvingas bo ihop.
Filmen varr galet rolig emmelanåt  samtidigt som den var skit töntig. Men jag kan verkligen rekommendera den.

Nu är det strax dags för nästa film. Beck, det tysta skriket.

Kommentarer
Postat av: Marléne

hihi, visst var den bra!=)kul att du har samma iq-befriade filmsmak du och jag. att det var söndag kanske spelade in, jag vet inte.

2009-03-16 @ 13:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0