Söta Fröken Fräken...

Jag känner denna socker söta fröken, jag har tom jobbat med henne. Hon är blond, mellanlångt hår, blåa ögon, smal och sååå söt.
Vi lärde känna varandra på Liseberg, när vi jobbade ihop på Lisas presentbod. (Världens bästaste Lisas på Liseberg). Jag och denna socker söta tjejen är väldigt lika till sättet, vi gillar precis samma saker och vi handlade alltid samma saker från butiken utan att veta om att den andra handlat de.   
Socker tjejen jobbar inte längre kvar på Liseberg, numera jobbar hon på inredningsavdelningen på Åhlens. Där passar hon så bra, så smånigom kommer hon säkert bli inköpare där sen tar hon nog över hela Åhlens, hihi.

Idag gick jag och hälsade på socker tjejen på Åhlens, så söt var hon. Alltid lika kul att snacka med henne.
Ska fråga om lov så ska jag lägga upp en bild på henne....... :) Ni kommer bli kära.


Mallan Ballan!!! =) Sweeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0