Snälla, inga tandtroll!

Vaknade på ett helt underbart sätt i morse! (ironi), av att någon av de kära grannarna borrade i sin lägenhet! 
Ljudet var precis samma  som när man är hos tandläkarn, ni vet de där hemska så det bara ilar i hela ens kropp.

Kanske var detta ett väckarklocka för mig att jag ska vara rädd om mina tänder annars kommer tandtrollen och då måste man gå till tant tandläkare och borra...     Ohhh shit. Vill inte ha tandtroll!

Den senaste veckorna har jag varit totalt osugen på mat, har levt på GODIS, chips, kakor ja helt enkelt bara skit! Men vad ska man göra när det är det enda som lockar???  Dock känner jag mig jättesvullen och jäst idag, måste göra något åt detta och gå tillbaka till gammla vanor.
När jag tränade för några veckor seda innan jag blev sjuk åt jag grymt bra, sund och nyttig mat. Men då var jag sugen på de, kanske att jag blir sugen på mat nu när jag börjat träna igen. Hoppas de.
Inte alls roligt att känna sig som en övermogen och jäst morotsmuffins! (min favvo på planen).

Tänk om Fröken Anna Skipper hade kommit och hälsat på och lassat upp allt sött jag äter på 1 år. Ohhh shit, det hade blivit många kilo, minst 100! uuuuuuu.

Nu ska jag gå tillbaka till att dricka ört te, ny pressad juice och göra smoothisar. Äta bulgur o räksallader, massa spenat, brokoli, gojibär, frukt och massa annat nyttigt!
Låter som en strålande idé.
Hej Hälsa här kommer jag!!!


Kommentarer
Postat av: Mithra

Grann jävlar...dom har typ BORR sex där uppe

2009-03-12 @ 23:07:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mithras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0