Ska snart till Göteborg.

Håller på att packa väskan för att dra till Göteborg, det ska bli så kul. Har saknat GBG jättemycket sen jag flyttade därifrån för ca 1 1/2 år sedan. 
Även om jag bara bodde där i 2 år så känns det ganska länge, jag trivdes där så bra. Träffade massa underbara människor och vänner för livet.
Jag flyttade upp för att jag började läsa till Massageterapuet. Jag sa till mig själv och alla vänner hemma att jag komemr åka hem från GBG varje helg och så fort utbilldningen är klar så flytta jag hem. 
Men det blir ju inte alltid som man tänkte sig, snarare aldrig i mitt fall. Att flytta iväg från Karlshamn var ett av de bästa beslut jag tagit, jag fick ett helt annat perspektiv på saker. 
Efter jag pluggat klart började jag jobba som massör, började även jobba i en sportaffär och säsongade på Liseberg 3 säsonger. Jag jobbade på shopping avdelningen och jag säger bara till alla som är yngre som vill ha ett roligt jobb sök till Liseberg. Det finns nog inget roligare, i alla fall om du jobbar på Shopping avdelningen!!!!
Som saggt hade jag det toppen i GBG även om det fanns väldigt jobbiga perioder där.  

Längatr till kl 22.20 när tåget är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0