Sååå Stökigt! Suck!

Jag har det nästan lika stökigt som Pippi! Och då har det gått långt! hihi, dags att göra något!
 
Städa och plocka iordning här hemma vore inte helt fel. När man flyger och åker iväg till Göteborg, Vilhelmina och Karlshamn så fort man får tid över så blir det ganska stökigt mellan packningarna. 
Just nu har jag noll koll på vart jag har mina saker! Egentligen är jag ganska ordningsam och pedantisk av mig, men det funkar inte just nu.
Då hade jag aldrig hunnit med allt. 
Men framför allt så har jag inte plats för allt, jag köper ju nya kläder och saker hela tiden! 
När jag flyttar till mitt Egna nya hem den 1 Maj kommer det bli andra bullar. 
  Så här glad är jag över att jag fått en lägenhet....tiiihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0