Morgonpromenad i snön

Ställde klockan extra tidigt idag så jag skulle hinna ut lite i friska luften innan jag ska iväg och flyga hela dagen. 
Man blir ju inte direkt bortskämd med frisk luft inne i flygplanen!
Gick en liten promenad i lilla city där jag befinner mig. Kollade på alla snövallar, små butiker och trä-älgar! Hihi, riktigt charmigt.  Efter det var det dags att svulla hotell frulle. mums.. :)

Nu är jag snart redo att ge mig ut och flyga, taxin kommer om 10 min och hämtar oss. :) 
Idag flyger jag sex leggar, ganska lång dag...... ska sälja gärnet idag... wiiihooo

Kommentarer
Postat av: EvaEmma

Vad duktig du är, ute innan frukost!

Jag har varit på gymmet idag, är enormt stolt över min insats!

Ha det bra i norr!

2009-03-02 @ 17:07:33
URL: http://bloggar.vulkanmedia.se/kalender2009/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0