Kvällen bjöd på oväntade samtal!!!

Fick ett sms idag som jag trodde kommit fel. Hade raderat personen i frågas nr! Förstod efter några sms vem det var vilket gjorde mig väldigt överraskad.
Trodde lixom på något sätt att vi aldrig mer skulle höras eller ses, bara låtsas om som att vi inte vet om varandra. Vilket var det bästa efter vad som hände!
Eftersom jag var ganska slö på att svara på sms,n idag, svarade väldigt kort och kanske lite otrevligt ringde personen i fråga upp mig.
Först tänkte jag inte svara, men gjorde det ändå.
Vi snackade lite onödig goja i typ 5 min. Vet inte varför egentligen, men varför inte? Personen var i alla fall trevlig, kanske hör vi igen, kanske inte?

Dock tycker jag det är lite jobbigt när man då ständigt ska bli påmind om något man kommit över och strukit ett streck över!!!!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0