Hej Norrland

Då var man framme och ut checka uppe i Norr igen, denna gånger blir jag kvar tills onsdag kväll är det planerat. 
Men man vet aldrig. 
Flygningen gick toppen idag, vi hade många passagerare! Mycket roligare att jobba när det är mycket passagerare, blir mer att göra då. 
Även om vi bara flyger inrikes är det nästan 1 1/2 timmes flygning. 
Vi har börjat med nytt service koncept och ska sälja för stor kosing fram över, peppad är jag!!!!
I morgon blir det lite sovmorgon, till 08.30 i alla fall! =) SKÖNT! 
I vanliga fall ringer kl 04.30 på nattstopen... uuuuu, inte poppis. 
Nu ska jag läsa vidare i min bok, tyvärr (den är inte så rolig).

PS: Jag är på bättringsväg, snart frisk! Känns sjukt bra.   Nya hosmedicinerna gör susen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0