Härlig Fredag på tåget!

Även om jag inte var överdrivet sugen på att åka tillbaks till Sthlm så fanns det ju inget annat att göra, bara sätta sig på tåget och vara nöjd.

I morgon är jag ju stand by så måste vara tillbaka.

I går när jag skulle boka tåg, gick det inte riktigt som jag ville.

Det fanns inga sista minuten biljetter med X2000 mellan Göteborg och Stockholm!!!!! Suck….

Men det fanns sista minuten med Intercity, vilket innebär att man får spendera hela dagen åkandes runt halva Sverige för att ta sig till Stockholm, 6 h och 30 minuter typ! Det kostade bara 220! Så vad gör man inte för en så billig biljett????

Jo man bokar den och är nöjd med att spendera hela fredagen i ett sunket tåg säte.

 

PS: Tåget var helt ok, men fullt hela vägen. Massa barn, endel hundar och massa massa packning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0