Happy lååång flyg dag!

Vilken rolig dag! Hade aldrig orkar jobba för tillfället alls om vi inte hade haft så roligt som vi har på jobbet.
Foxy min kollega är grym! Vi har skrattat så mycket så jag har träningsvärk i min mage och mina kinder. 
Vi flög massa leggar idag, fram och tillbaka, fram och tillbaka och sen ner igen! Mycket va!!!
Gick upp kl 04.15 idag, det låter mycket värre än vad det är. Klart jag var sjukt trött och hade velat sova hela dagen, eller morgonen i alla fall men man kommer ändå alltid upp. 
Speciellt när man vet att man ska få åka hem efter jobb dagen.    
Vi har haft det väldigt lugnt i kabinen idag, lite passagerare. 
Åsa fick en rolig kompliman idag, en herre sa - Du har ett väldigt behagligt utseende! 
Haha, så roligt, behagligt av allt?

Idag har jag även fått svar på många frågor jag länge grubblat över, typ hur många passagerare måste man minst ha för att det ska löna sig? Tur att vi har så bra piloter så de kan svara på alla mina frågor. :)

PS: Hur roligt det än är att jobba och ligga iväg så är det VÄLDIGT skönt att komma hem till Sthlm. 

Kommentarer
Postat av: Mithra

Ligga iväg? Du tänker inte på annat du....

2009-03-05 @ 18:41:08
URL: http://www.metrobloggen.se/mithras
Postat av: Eleni My Caanis

Men reee!!! Även om du kan läsa mellan raderna så behöver du inte berätta de.... hihi

2009-03-05 @ 18:51:38
URL: http://happystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0