Hann inte ens sova, el?

I natt var en sådan natt ni vet när det känns som att man inte ens somnar innan man ska upp igen!
Jag blev så förvånad när alarmet ringde, förstod inte riktigt att det var larment. Trodde först det var någon som ringde mig mitt i natten, men å var ju inte fallet, tyvärr.
Min härliga guten morgen alarm signal gör ju att man bara vill hoppa upp ur sängen med ett leende på läpparna!?!?!? (Sjukt irriterande!)

Nu är jag i alla fall vaken och snart klar att åka iväg och flyga. Vi ska köra om 15 min så jag ska bara käka lite innan!

PS: Varför åkte Morgan ut ur Let´s Dance? Va faaan, han var ju jätte duktig.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

2009-03-21 @ 06:49:57
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0