Han ringde, oväntat!!!

The man ringde mig precis, lite smått chockad blev jag allt. Han ringer ju inte direkt i onödan, trevlig var han också!

För alla er som inte vet vem the man är så ska jag berätta. Han är en Powerfull Cypriot som Bossar över Eurocypria Airline, tror han äger de som jobbar för han. Är du snäll och göra EXAKT som du blir tillsagd så är han snäll tillbaka. Han var min arbetsgivare då jag jobbade i Grekland förra sommaren. Till en början med var han jättesnäll tills en liten insident inträffade,, efter det blev inte vårat samarbete lika bra, men det funkade i alla fall.

Tillbaks till det viktiga samtalet, The Man är i Stockholm och ska skaffa ny Crew till säsongen 2009, and Hi want´s me!!! Hihihi. Han frågade om jag kunde komma till Sheraton Hotell och träffa dem, vilket jag inte kan idag och de åker hem i morgon.
Vi skulle höras senare under dagen.
Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, jag trivs här i Sverige / stockholm nu och jag älskar mitt nuvare jobb!!!!
Samtidigt hade jag det sååå kul på alla sätt nere på Kreta och det är ju sånt man ska göra nu när man är ung. Jag kommer ju inte åka till Kreta och säsongsjobba när jag är 40 är gift och har barn direkt!!!!!

Vad ska jag göra?????  
I need Help!

Kommentarer
Postat av: Mithra

Helena åk!!!!

2009-03-16 @ 14:31:42
URL: http://www.metrobloggen.se/mithras
Postat av: Mamma Melissa

Åh, klurigt... prova den här "leken" för att ta reda på vad du vill -och du skall svara fort:



Mjölk eller vatten?

Kött eller fisk?

Kreta eller Stockholm?



Och där har du ditt svar!:.))



tack så hemskt mycket för din kommentar inne hos mig också -ja, hela bloggen är en enda slags bearbetning av mina döttrars död och känslorna kring att nu vänta deras syskon... mycket på en gång;.)

2009-03-16 @ 14:41:25
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0