HaHaHaHa. hahahah

Vem vill ha Rosing!!!  de bästa från veckans avsnitt.

Niklas: Vad gjorde du med pengarna?

Johan: Jag köpte en pizza, var så hungrig. Jag tänkte: ska jag köpa en present till Linda eller ska jag köpa en Pizza och det fick bli Pizzan. PS: Säg inget till Linda, men Pizzan var inte ens god.

Nu är bara min fråga till Linda: Varför åker han inte ut? Killen är ju inte intresserad över huvud taget av henne. Han köper ingen present, han sover bort middagen och han kom inte ens på första resan???

Hummm, jag fattar NADA!

Här är förra veckan kommentarer!
Heja Hugo! (du är både charmig, snygg och kommer säkert göra allt för Linda ända tills hon vill byta ut dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0