Förstår ni vad som hände igår??? Galet, vilken otur.

Igår kväll eller rättare sagt i natt skulle jag gå ner och hämta min sista tvätt, kl 1 på natten. :/
Inga problem med tvätten, men när jag går upp för trappan tappar jag nyckeln!!!!  Ja alltså den in till lägenheten och ordentlig som jag är så låste jag givetvis dörren innan jag gick ner i källaren!
Jag går upp för trappan och på något sätt slänger jag nyckel framåt så den börja kasa över golvet mot hissen. Sakta men säkert så ramlar den ner i hisytrymmet.....:/ Ja de är sant..... Och det går ju inte att få upp den därfrån????
Tjitt vad ska jag göra. 
Min hemnyckel ligger asså nere i hiss utrymmet på botten kl 1 på natten! Jag står och kollar ner på den utan mobil iklädd myskläder! SUCK!
Vad ska jag göra???
Jo jag ringer på grannen som jag visste hade Ida (lägenhets ägarn) mobil nummer. En äldre dam på typ 70 bast! Så pinsamt, mitt i natten.
Ann (grannen) var hur trevlig och snäll som helst, hon bara kom in. Det här löser vi! 
Jag ringde Ida som fick köra från Värmdö för att rädda mig. Vilken tur säger jag bara att det löste sig.
Det hade ju kunnat sluta i en enda av förskräckelse.....

Fatta sjukt va.... hihi. Typsikt mig! Suck.
Ska iväg och göra någon extra nyckel.

Tack Ida för att du räddade mig! Bästa du.

Kommentarer
Postat av: Mithra

Nemas Problemas, du får rädda mig nån gång !

2009-03-24 @ 14:10:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mithras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0