Ennalax Fm.

Har hittat en grym radio station, Ennalax Fm. Grym Grek, pop och Rock musik!
 Check it out här!!!
Där finns en miljon andra grymma stationer me.

Nu ska jag ge mig av in till stan, lämna i mina slitna stövlar på omklackning och köpa föedelsedags presenter! Efter det ska jag möta upp Emmy för måndgas möte! Idag ska vi vara hemma hos henne i Abrahamsberg. Gillarr verkligen det stället, kan tänka mig att bo där.
Så har du en lägenhet i Abrahamsberg som du vill byta mot en på st eriksplan ( Stockholm) så hör av dig!

PS: Walle nu är du allt bra nyfiken vad jag ska köpa va? haha, ska jag ge dig en ledtråd? Jag köper det av lite egoistiska skäl!!!! mooohaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0