Cinderella kryssning.


Var som sagt på Cinderella kryssning för några dagar sedan. Lite oladdad innan kryssningen var jag, men jag laddade fort om så fort jag kom på båten. 
Andisch Josses kille mötte oss nere på terminalen, visade oss sedan runt m.m. Vi fick bo i hans hytt, mycket najs tyckte vi. 
De var en ganska lugn kryssning med hög medelålder, tyckte vi. Men tydligen inte vissa andra?!?!?
Medan Andisch gick och jobbade ordnade jag och Josse egen liten för fest, gjord oss snygga och "provade kläder"!
 Senare på kvällen gick vi till de olika barerna, konstaterade fort att vi nöstan var lite smått uttråkade. 
Lite mer fart och possitiv anda blev det när Wallmans uppträdde, hihi. =P När de sedan slutade blev det även lite drag nere i det lilla discot. Helt OK för att vara en vecko dags kryssning.

Kl 04 gav vi upp och begav oss till hytten... trötta. Kryper ner tillsmans i Andisch 80 säng! 

  
Jag provar Andisch jobb kläder! Lagom???    Josse dricker viiiiin....
                                                               (PS: hon är lyckligare än vad hon ser ut att vara!!)


Vi får la se när det bär av med Cinderella nästa gång? Josse har redan gett sig av, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0