Cinderella kryssning i kväll...


Då var det dags för Cinderella kryssning igen. 
Har tidigare varit på en kryssning vilket slutade på ett lite annorlunda sätt. Bråk, skratt, gråt, fyllesäller, hångel, dumpning, skit snack och en jävla massa ryckten! Dock var det inte jag jag bidrog till allt detta!!! Långt ifrån! Åkte med min kompis och hennes jobb (ett vaktbolag), alltså ca 50 killar och 6 tjejer! Kanske kunde jag tänkt ett steg längre, men men. Man lär av sina misstag, hihi. Jaja, nu är det förra kryssningen ett minne blått så dags för nästa.
Denna gången är det bara jag och Josse som ska åka, henne skille jobbar där. 
Har en mycket stark känsla av att det kommer bli väldigt mycket lugnare! :) Ska försöka i alla fall...

Jag och Josse på båten, nov 08. 

Dags att packa och fixa mig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0