Börjar det bli rutin???

Samma sak vid samma tid som igår!
Gick upp vid samma tid som igår.
Gick samma promenad samma tid som igår.
Träffada samma människor under promenaden som igår. 
Duschade vid samma tid.
Åt samma frukost som igår.
Nu ska jag sminka mig, fixa håret och byta om och se precis lika dan ut som igår. :) (lite snyggare)
Sedan ta taxi till flygplatsen som igår.
Flyga samma flight som igår, fast bara 2 leggar.
Snacka om rutin!
Tur att rutinerna bryts redan i morgon, det håller inte i längden.

Idag är det rena lyxflygning för mig och min CC vän, 2 leggar!
Det där med lyxflygningar kan ju defineras, vissa kallar en veckas stop i thailand för lyx, andra att aldrig ha nattstop men jag just för tillfället på mitt bolag kallar 2 leggar för lyxflygning!

I framtiden när jag flyger på något stort bolag kommer kanske jag me kalla det för lyx när man har nattstop nere i Thailand eller något annat najs land!
Men för tillfället får jag nöja mig med nattstop i norra Sverige nu, vilket inte är helt fy skam.
Idag när vi flygit färdigt ska vi ut och åka långskidor. :)
Ska bli jättekul, kommer nog vara riktigt jobbigt. Jag bli anfådd bara av att gå upp för en trappa nu mera.
Låter som jag är typ 100 år på mitt flås! (PS, det beror enbart på min Bronkit!!!)

Dags att bli snygg, undra hur många visitkort jag får idag! HiHi, alltid lika spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0